Mystery Visit

Als bedrijf ben je sterk afhankelijk van je medewerkers als het gaat om het contact met je klanten.

Op het juiste moment het verschil maken in dit contact is een belangrijk onderdeel van het verkoopproces.

Maar hoe zorg je ervoor dat je medewerkers jouw klanten iedere keer een goede klantervaring bieden?

Met een Mystery Visit krijg je inzicht in deze contactmomenten en in de beleving van je klanten.

Het laat zien hoe een klant het contact en de dienstverlening met je bedrijf ervaart.

Hoe gaat zo’n Mystery Visit in zijn werk?

Ik breng als ‘mystery guest’ een bezoek aan jouw bedrijf.
Tijdens dit bezoek als klant doorloop ik dezelfde stappen van de klantreis die een willekeurige andere klant ook zou doorlopen.
Zo krijg ik een duidelijk beeld van jouw bedrijf. Hiervan maak ik een verslag met adviezen en aanbevelingen.

Wat levert zo’n verslag mij op?

Het is niet de bedoeling dat het verslag van de Mystery Visit in een la verdwijnt.

Met dit verslag heb jij:

  1. Inzicht in hoe een klant de verschillende stadia in zijn/haar klantreis ervaart
  2. Ontdek je wat goed gaat, waar gaat het mis en wat kan beter?

Daarmee heb je veel input waarmee je concreet de kwaliteit van de dienstverlening kunt verbeteren en de klantervaring kunt optimaliseren. Ik geef daarvoor praktische en bruikbare adviezen.
En doordat je weet waar de verbeterpunten liggen, kun je je medewerkers gericht sturen en trainen op klantgerichtheid in het contact met de klanten.

Wat is de investering?

Jouw investering bedraagt € 295,00 exclusief btw.

Dit is exclusief de gemaakte kosten van mijn ‘mystery visit’ aan jouw bedrijf.

helder-als-water

Na het bespreken van de Mystery Visit kun je twee dingen doen:

Optie 1.

Je gaat zelf aan de slag met mijn adviezen uit het verslag en het gesprek.

Optie 2.

Ik doe een voorstel om jou te assisteren bij het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening binnen je bedrijf.

Daarmee geven we een concreet vervolg aan de uitkomsten van de ‘mystery visit’. We maken samen een plan van aanpak en ik begeleid het proces van verbetering.

How can I be of service to you?

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact op.

Bel me op 06-299 86 295 of mail naar janet@deservicefactor.nl

  • Janet Idzinga
    Janet Idzinga